A láng ôrzôje

2018. április 05. 17:58 - GastroGuide

Spiler Shanghai


Volt szerencsénk a DiningCity keretében tesztelni a Spíler Shanghai éttermet a Gozsdu udvarban. Jó lehetőség volt ez azért is, mert már régóta szerettük volna kipróbálni a legendás éttermet. Maga az egység fiatalos, abszolút trendinek mondható, és ahogy el szoktam menni mellette, általában tele van. Szerintem a Gozsdu udvar is büszke erre a helyre, hiszen ennek a területnek egyik alapítója a Spíler.

img_9183.JPG


Ételekben annyiban tér el a Shanghai a tesójától, hogy itt az ételek az ázsiai ízvilágot hozzák, de maga a belső megegyezik a tesóval. De milyen is a belső? Teljesen a mostani design, fiatalos, a színek nagyon jól ki vannak találva - kicsit olyan, mintha Ázsiában lennénk, ugyanis a belső arra hajaz, és az itt-ott megjelenő elemek is ezt a hatást keltik a vendégben. Amúgy nem lóg ki semmi, harmonikusan illeszkednek egymásba a színek és a teljes bútorzat. A felszolgálók ruhája is a fiatalos, laza stílust hozzák. Mindent összevetve: egy karakteres, mai hely.

img_9182.JPG


De igazából az ételekre voltam kíváncsi, vagyis hogy a konyha hogyan szerepel. Lehet-e jót enni a "bulinegyed" közepén? Alapból erre a környékre zömmel külföldiek jönnek, nem gasztróélményeket hajkurászva, hanem egyéb más kalandokat kergetnek errefelé. Csapjunk bele: a levesem egy dim sum (gőzölt malacgombóc) volt, ponzu szósszal. Kellemes meglepetés volt, ugyanis nagyon ízlett ez az előétel - nem lógtak ki az ízek, finom volt –, azt hiszem, jól választottam.

img_9184.JPG

Innentől már kíváncsi voltam a következő fogásokra és vártam a folytatást, hová lehet ezt fokozni. A főétel egy marhaburger cheddar sajttal volt, némi sertés szalonnával. Erre azért is voltam kíváncsi, mert szeretem a burgereket, és érdekelt, hogy itt milyet is készítenek.

img_9186.JPG

A buci felülmúlta az elgondolásomat, mert egy majdnem tökéletesnek mondhatót kaptam. A húspogácsa is ízletes és finom volt, de az egész harmónia sajnos megtört, mivel a torma erőssége elvitte az ízeket. De ezt leszámítva nem lehet belekötni, viszont egy pontot emiatt levontam: nekem csak négyes. A desszert pedig, ami megkoronázta a sor végét, egy kókuszos mangós rizspuding volt, egy kis mentás almasalátával és tört mogyoróval. Itt lehet, hogy én hibáztam el, mert a hangzatos név alapján többet vártam, de csak egy tejberizs jellegű desszertet kaptam, ami igazából semmi extra nem volt. Nekem ez is négyes volt.

img_9187.JPG


Én azt mondom, hogy mivel először látogattam el ide, szerintem ez jó volt - máskor már bátrabban fogok választani, és több mindent próbálok ki. Mindenkit arra buzdítok, hogy itt érdemes tesztelni enni, és nem csak bulizni jönni, mert tud gasztronómiailag is élményt nyújtani a Spíler Shanghai! Még jövök több mindent megkóstolni, kíváncsi leszek, mit tud még ez a hely!

Lelôhely: Gozsdu Udvar 

komment
Címkék: Gastrospots
süti beállítások módosítása